Navrh na zmenu MetaFAQ

Jan Buchal buchal na brailcom.cz
Středa Březen 25 16:04:19 CET 1998

    OFF: On Wed, 25 Mar 1998, Pavel Hanak wrote:
    :: >>>>> "DO" == Dan Ohnesorg, admin on power <dan na feld.cvut.cz> writes:
    ::
    :: DO: On 25 Mar 98 at 13:47, Milan Zamazal wrote: :: konferenci.  Tento
    :: navrh jsem myslel naprosto vazne.  Nezaznamenal jsem :: vsak zadnou
    :: odezvu, s vyjimkou jedineho mailu na moji soukromou adresu, :: kde bylo
    :: navrhovano (nevim, nakolik vazne:-), aby se zde cestina zacala ::
    :: pouzivat okamzite.
    ::
    :: DO: Byl-li to ten ode mne, tak byl myslen naprosto vazne.
    ::
    :: DO: Pokud budeme porad rikat, ze to nejde, tak cestinu nikdy nikdo
    :: pouzivat DO: nezacne. A ono nejde jen o mail, vzdyt ani takovy kolos
    :: jako je ceska DO: sporitelna neni schopna zajistit tisk vypisu z uctu v
    :: cestine. Obchodni DO: banka zrovna tak. Lidem by se melo vtlouct do
    :: hlavy, ze pocitace cesky DO: umi, to ze cestinu nepouzivaji je problem
    :: jejich operatoru a DO: programatoru, kteri si usnadnuji zivot na ukor
    :: przneni materskeho DO: jazyka.
    ::
    :: Vrele souhlasim.
    ::
    :: Myslim, ze vetsina lidi dnes pouziva klienty, u kterych je mozne cestinu
    :: bez problemu provozovat. Jediny vaznejsi problem vidim snad jen u
    :: starych 7bitovych terminalu. Myslim si ale, ze lide, kteri na techto
    :: terminalech vetsinou pracuji, jsou natolik zdatni, aby problem nejak
    :: vyresili.  Naproti tomu lide, kteri si poradit nedokazi, tak pouzivaji
    :: nejaky MS IE nebo Netscape a tam problem neni.
    ::

    OFF: Absolutne nemuzu souhlasit. Kazdou chvili ctu postu z uplne jineho
    OFF: klienta pro telnet a z uplne jineho OS. Nemam vubec cas si s
    OFF: nastavovanim cestiny pokazde hrat.

Ale jestli chodite na svou postu telnetem tak je to prece snazsi? Neslo by na Vas prichozi pocitac, kam seasi take telnetite, udelat nejaky filtr pro konverzi do 7 bitu?
Pak byste prece mohl cist odkudkoliv stale stejne ne?

    OFF: -- Ondrej Feela Filip E-mail: feela na ipex.cz WWW: http://feela.ipex.cz
    OFF: PGP: finger feela na atrey.karlin.mff.cuni.cz

--

S pozdravem

	Jan Buchal
	Brailcom, o.p.s.,