block on freelist isnt free

Jiri Masik masik na sun175b.fzu.cz
Středa Březen 25 16:52:27 CET 1998

Ahoj,
        pri programovani ve fortranu se mi povedlo vytvorit program,
ktery pri spusteni z gdb vyvola nasledujici hlasku

Mar 25 14:21:38 darbujan kernel: Problem: block on freelist at
00000000 isn't free.

a system muzu tak vypnout. je to reprodukovatelne, meni se pouze
adresa. kernel mam 2.0.32.
        muzete mi, prosim, poradit, v cem bych mohl delat chybu? mimo
teto novoty system jine paranormalni jevy nevykazuje. hardware mam AMD
K6 (po 32. tydnu), 64MB, 2IDE disky Quantum, SMC EPIC/100, SB Vibra.
	pokud myslite, ze je to zrale na nahlaseni, jake dalsi
informace bych mel doplnit a kam poslat.
	diky, zdravi
			Jiri Masik