Navrh na zmenu MetaFAQ

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 25 18:09:54 CET 1998

> Neslo by to zaridit na strane listservu ? U kazdeho uzivatele by bylo
> nastaveni typu NOCZ / CZ (podobne jako ACK / NOACK) . Listserver by pred
> odeslanim zpravy na adresy s nastavenym NOCZ prohnal filtrem, ktery by
> provedl konverzi do ASCII. Jestli to teda neni moc velky vymysl. Pak by
> kazdy mohl psat i cist jak uzna za vhodne.

No jde to, protoze jde cokoliv, sam neco takoveho tvorim, pouzivam set
ascii a set iso, set cz se mi moc nelibi. Samotna filtrace slozita neni,
trochu potize mi ale dela predchozi selekce tela zpravy, ale rozhodne to
neni problem, jen na to neni cas. Bohuzel to neresi problem chybne
konfigurace klienta, pred chvili tady treba sel mail, ktery sice byl
cesky, ale neobsahoval hlavicku charset, s takovym se uz moc udelat neda.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdyz jdes do sebe, nezastavuj pred kazdou hospodou.