Navrh na zmenu MetaFAQ

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Březen 25 20:19:25 CET 1998

    JD: On Wed, 25 Mar 1998, Pavel Hanak wrote:
    OF: Absolutne nemuzu souhlasit. Kazdou chvili ctu postu z uplne jineho
    OF: klienta pro telnet a z uplne jineho OS. Nemam vubec cas si s
    OF: nastavovanim cestiny pokazde hrat.
    ::  Vite ale, jakymi diky byste byl provazen? Na kazdem miste, kde byste
    :: cetl postu, by po vas zustal jeden krasne pro cestinu nakonfigurovany
    :: pocitac.  Stal by se z vas takovy pocitacovo-cestinarsky
    :: evangelista. :-)

    JD: Prilis MS Windowsu nerozumiem, preto sa pytam: Daju sa tam normalne
    JD: citat dokumenty (hlavne posta) v iso-8859-2?

Mam vyzkouseno, ze v Netscape Communicatoru je to bez problemu.
U MS Internet Mail jsem to nezkousel, ale kolega mi rikal, ze to taky funguje.

Chtel bych jeste poznamenat, ze bych byl rad, kdyby tato diskuse - kdyz uz se
vede - nebyla chapana a vnimana prilis antagonisticky.

Duvody uvadene pro i proti maji pochopitelne hlavu i patu, jde o to, aby se
nalezlo v dany moment optimalni reseni.

S pozdravem

--
Pavel Hanak