Neni bezpecnost jako bezpecnost (was Re: Linux a bezpecnost)

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Březen 25 20:36:00 CET 1998

> Bud ten symlink vlastnim ja (pak je to muj problem, ze si hazim klacky pod
> nohy) a smaze ho to, nebo ten symlink vlastni nekdo jiny a pak ho (za
> predpokladu, ze /tmp ma sticky bit) nesmazu.

No jo, ale kdyz ses root, tak smazes. Pokud bys nebyl root, tak nemas
problem v tom, ze ti nekdo udelal /tmp/log -> /etc/passwd. Root anebo
suid vec.

Jinak, dovoluji si navrhnout pozvolny presun teto debaty do munixu.

                   I can take or leave it if I please