Tisk v linuxu

mrad5447 na menza.mff.cuni.cz mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Středa Březen 25 22:16:50 CET 1998

Mam jeden zacatecnicky dotaz,
mam textovy soubor, ktery potrebuji tisknout po strankach. Pokud
napisu lpr soubor.txt, tak mi to tiskne nepretrzite, ale ja
potrebuji, aby to po strance na chvilku prestalo, nez si vymenim
papir? Jak to tisknout takto?

 2. Napada nekoho nejaky jednoduchy zpusob, jak rozsekat textovy
soubor po 60 radcich? (Pozn. Prg v C-cku apod. si umim napsat take,
ale myslim, ze na to ma shell nejake vymozenosti. Vi nekdo jake?)

Dekuji,
                    Michael

|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |