UID 0 a bohove [was Re: Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu]

Čtvrtek Březen 26 01:25:05 CET 1998

On Wed, 25 Mar 1998, Pavel Machek wrote:

> Ale jde. Po nainstalovani smazte rooti account. A budete mit presne to
> co chcete - pocitac bez roota alias Novell Netware alias NT.

Je pravda ze "legalnimi" prostredky se pak root neprihlasi. Ale stale
jeste budou procesy, bezici s uid 0. A pokud v nejakem takovem procesu
bude dira, umozni pristup k uid 0 nepovolanym. O programech setuid na
uid 0 plati to same. Ale tem se je mozno vyhnout, na rozdil od procesu
s uid 0.

Takze tim unix rozhodne nezbezpecnite!

Leos Bitto