Navrh na zmenu MetaFAQ

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Čtvrtek Březen 26 07:49:19 CET 1998

> :Za takto rozumny termin povazuji asi tak 4 az 6 mesicu.
> 	Dobry den.
> 	Myslim, ze zadny 'rozumny' termin neexistuje, ale podle me to neni
> vhodne udelat nejmene v tomto roce nebo prinejmensim do doby, kdy se nejaka
> internacionalizace v jednotnem havu dostane do dostatecne mnoha prostredi,
> nejenom RedHat/Debian Linuxu. Nejsou tu totiz jenom staricke zelenozelene
> terminaly. Krome 8bitoveho terminalu a 8bitove aplikace potrebujete, pokud
> se pripojujete telnetem, jeste 8bitovy telnet, k posilani dopisu sendmail,
> [...]
S timto pristupem to ale nepujde nikdy, vzdy bude nejaky duvod proc ne napr. "
Co kdybych jel do Horoucich Pekel a meli tam jenom 7b terminal" to mohu rikat
i v roce 3000. Podobny problem byl u nas i s jezdenim vpravo take bylo spoustu
duvodu proc to nejde a pak to slo behem jednoho dne. Uvazujte jestli duvodu proc ne
nejsou jen maskovanim lenosti neco zmenit.

Osobne se domnivam ze uz dnes je pozde.
Dan