Navrh na zmenu MetaFAQ

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 26 10:44:23 CET 1998

Daniel Prynych wrote:
> S timto pristupem to ale nepujde nikdy, vzdy bude nejaky duvod proc ne napr. "
> Co kdybych jel do Horoucich Pekel a meli tam jenom 7b terminal" to mohu rikat
> i v roce 3000. Podobny problem byl u nas i s jezdenim vpravo take bylo spoustu
> duvodu proc to nejde a pak to slo behem jednoho dne. Uvazujte jestli duvodu proc ne
> nejsou jen maskovanim lenosti neco zmenit.
>
> Osobne se domnivam ze uz dnes je pozde.

> Dan

Podle mne je potreba tento problem vyresit co nejsystemoveji.
Reseni 8bitovym cirkusem v celosvetovem meritku je resenim sekundarni-
ho problemu (existence nekolika kodovani cestiny). Primarnim
problemem jsou vsak Husova nabodenicka. Pokud se dobre pamatuji,
v roce 1991 jsme s nekolika spoluzaky vyhlasili e-mailovy navrat
pred Husa a presli na zapis ve sprezkach.

Takzze mailovaanii pak vypadaa asi takto. Vyyhoda je jednoznacznaa.
Muuzzeme komunikovat hezky czesky i do Horouciich Pekel, na terminaa-
lech i trzicet let staryych atd. Zzaadnaa omezenii neznaame!

Proto navrhuji zmnjenu Meta-FAQ. Zavedenii czesztiny ve sprzezzkaach,
pokud mozzno dnes dopoledne.

					Jan Szeraak