Problem s routovanim W95

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Čtvrtek Březen 26 11:01:29 CET 1998

Dobry den vespolek.
Mam pomerne neprijemny problem. Potrebuju ze sveho stroje (RH 5.0)
udelat router pro nekolik W95 stroju.
Vede mi do kancliku jedna 100Mb linka a potrebuju na ni napojit tri
stroje.
Tak mne napadlo udelat router z Linuxu, ale mam s tim trosku problem.
No, spis hodne. Nejsem schopen to rozjet. Mozna jsem udelal chybu
v konfiguraci, mozna je to vec W95, ale zkrz nejsem schopen nic
preroutovat.
Windoze vidi router a router je, router vidi vse a vse vidi router.
A to jak pres TCP/IP, tak pres sambu. Kdo s timto mate nejake
zkusenosti,
prosim, poradte. Nastavoval jsem routovaci tabulky tak, jak jsem je
delal
na NT (kupodivu taky pomoci route) a NT jsem v pohode rozjel. Navic NT
se dozvedeli o me nove siti (zkousel jsem pouze jednu sit), ale nebyly
ochotny akceptovat. Sel jsem na to jak pres sit, tak pres
Point-To-Point.
Diky predem,
                        Ota, otalinux na buchtovi.cz