Linux a OpenVMS (was Linux a bezpecnost)

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Březen 25 17:59:38 CET 1998

Ahoj!

> 	Me tady beha na 21064 (alpha). Jinak behala take na VAXech.

Jo, takze to nebude az tak moc zravy.

> 	Dost si veris... I kdyz, co minis tim "pracovat"?

Abych mohl normalne kompilovat, editovat (emacs), brouzdat siti
(netscape :-), cist si postu. No trik bude ze pro praci je potreba
~30-50 procesu, a kazdy proces potrebuje ~10mega (netscape :-). No a
kdyz se pokusim pouzit _oba_ limity, vyjde neco kolem 300mega, coz se
bezne rovna upecene masine. Pokud to umi limit na celkovou velikost,
tak se urcite najde neco jineho. Moje aktualni napady jsou paralelne
tolik find / kolik to jde (-> uvareny diskovy subsystem), spousta
sitovych spojeni (kvuli zrani kernelove ramky)...

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).