Problem s routovanim W95

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Čtvrtek Březen 26 11:30:36 CET 1998

Moc tomu nerozumin (te formulaci)
Ale mate nastaveno na Win95 v siti - tcp/ip brana adresu Vaseho Linuxu,
pokud ne tak to samozrejmne nesmeruje.
Na L. musite mit nastaveno route na adresu vasi podsite kde jsou Vase Win95
a route na adresu z vnejsi site nebo default na router.
Dan