Gimp 0.99.19 bez Jpeg

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Březen 26 17:22:06 CET 1998

Michal Kvasnicka wrote:
> Coz o to, ja ty knihovny mam, ale asi ne ty spravne verze. Ktere
> verze jsou spravne? (XV mi chodi bez problemu.)

Spravne jsou ty posledni, ktere na ftp.gimp.org najdes.
Pokud ti to ale nefunguje, je mozne, ze mas jejich starsi
verzi nekde na disku uz instalovanou - to se mi presne stalo
s jpeg a pricinu jsem zjistil az teprve pri blizsim zkoumani
skriptu configure.

Takze se podivej do /usr/lib, jestli se tam nevali nejaka starsi
libjpeg a kdyz tak ji presun nekam do ukrytu (a pozdeji pripadne
do /dev/null)

A po instalaci novych verzi a pripadnem zruseni starych jeste
/sbin/ldconfig

				Edheldil

--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+