Xfree86 na notebooku AST s Cirrus chipem CL-GD 7556

Hanus Adler had na pdas.cz
Čtvrtek Březen 26 18:10:33 CET 1998

On Thu, 26 Mar 1998 17:45:04 +0100, Michal Bohata <michal-b. na usa.net> wrote:
>Hledam nekoho kdo ma zkusenosti s nastavenim Xwin na notebooku AST Ascentia
>s graf. chipem Cirrus Logic CL-GD 7556 a Ram 2MB.
>Jediny rezim jaky z toho dostanu je 320x200.
>Neznate nekdo nejakou funkci konfiguraci na rozliseni alespon 800x600 ?.
>Diky predem vsem za pomoc.

Nevim, zda to pomuze -- na Compaqu mam CL-GD 7548 a to nechodilo, az
kdyz jsem v Xconfiguratoru pouzil jednu z predchozich verzi (myslim
5430, ale uz si to nepamatuju presne) a vypnul jsem akceleraci. pak to
slo 800x600. Chcete-li, mohu poslat XF86Config.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.