Namet na clanek v LN

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Březen 26 22:36:18 CET 1998

   Datum: ctvrtek, 26.brezna 1998 14:13:45 +0100 (MET)
   Odesilatel: "Petr Kolar" <PETR.KOLAR na vslib.cz>

Preji prijemnou (tentokrate) noc,

   >    Myslim, ze spousta lidi by uvitala clanek o tom, jak spravne vytvaret
   > patche. Znam aspon 5 lidi, kteri to dost dobre neumeji a urcite by se jich
   > naslo vice.

k tomuto bych se rad vyjadril. Protoze jsem maintainerem baliku Ceske
manualove stranky a zaroven trosku delam do Linuxovych novin, tak jsem
si rekl, ze by bylo dobre spojit tyto dve cinnosti a zkusit do kazdeho
cisla Linuxovych novin napsat clanek o nejakem tom prikazu a zaroven
prelozit jeho manualovou stranku (neco podobneho muzete videt napr. v
casopisu Linux Journal). Bohuzel me casove moznosti jsou ponekud
omezeny a proto tento napad klesnul v mem TODO listu. Pokud by se
nasel nekdo, kdo by byl ochoten vest podobnou rubriku v Linuxovych
novinach, budu mu velice vdecny (necht se mi ozve).

A abych se take zminil o diffu - ja pouzivam

	diff --recursive --new-file --unified stary novy

tedy

	diff -Urn stary novy.

Blizsi informace zajemci naleznou v info dokumentaci k diff. Konecne
jsem nalezl moznost, jak se da elegantne pouzivat program info:

	info diff|less
;-)

--
Pavel Janik ml.