quota .....

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pátek Březen 27 06:56:42 CET 1998

Jak mate nastaveno hard limit nastavte ho na stejnou nebo o trochu vetsi velikost (te je lepsi) nez soft.
Me to takto chodi bez problemu.
Po prekroceni limitu se posta vraci (aspon se domnivam) a pro spravce prijde zprava a o chybe atd.
Dan

Daląí informace o konferenci Linux