samba vs. NT

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Březen 27 08:15:03 CET 1998

> Ano :-)

> BTW: V tom pripade Vase SAMBA umi sifrovat hesla. Zalezi na tom
> jak byla prelozena. Vyse posany zasah do registry dela pouze to, ze
> zakaze NT deafault sifrovat hesla. Bezpecnejsi moznost je
> naucit to SAMBu resp. pokud to neumi, znovu ji prelozit
> s podporou tohoto ;-)

Pripominam a pripadne se rad poucim, je-li to jinak, ze pokud se
zapnou encrypt hesla a security user, uz na disky nepujde pristupovat
z dosu, coz mi tady ve firme jeste nutne potrebujeme. Proto na
encrypted passwd nemuzeme prejit.

Rad bych se pletl, tak me pripadne nekdo opravte.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe