samba vs. NT

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Březen 27 08:23:23 CET 1998

On Thu, Mar 26, 1998 at 04:50:21PM +0100, Robert Follner wrote:

> Ja jsem mel takovy maly problem taky. Pricina byla (podle me) ta,
> ze na siti existuji pocitace, ktere maji krome TCPIP i NetBEUI -
> - typicky Wokna.
> A obcas se stane pocitac s NetBEUI master browserem a problem
> je na svete. Protoze Wokna si mysli, ze NetBEUI je ten nejlepsi
> protokol (pro lokalni site bez routovani jsou blizko pravde) a
> tak na vsechno primarne pouzivaji NetBEUI.

Pokial viem, tak existuje master browse list pre kazdy transport
zvlast (tcpip, netbeui), takze nieco take by sambu ovplyvnovat
nemalo.

Inak s problemami s browsingom na NT mozu pomoct utilitky browmon
a browstat z NT reskitu.

				pk

PS: (ale to uz zjavne nepatri sem)
Ja som mal problem, ked bol domain master browser na multi-homed
pocitaci, vtedy NT drzia 2 separatne browse listy a na kazdu
podsiet posielaju iba list pre danu podsiet (venuje sa tomu jeden
clanok v KB, ale nie celkom to ide).
A nepodarilo sa mi NT presvedcit aby sa vzdali funkcie domain master
browsra.