Dva modemy

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Březen 27 12:29:18 CET 1998

On Fri, 27 Mar 1998 Linux na p15.monet.cz wrote:

> Rad bych se zeptal v teto souvislosti na podobny problem. Chtel bych mit
> dva
> modemy, ale ke dvema ruznym providerum. Da se nejak na moji strane
> ovlivnit,
> ktery modem bude vyrizovat pozadavek, kdyz vim, ze jeden jede dobre
> po cechach a druhy po svete? A da se nejak rozumne zajistit, aby modemy

Kdyz si udelate statickou routovaci tabulku na site 'po cechach' a
priradite ji k interface jednoho modemu, a k interface druheho modemu
date default, tak to bude chodit. Budete mit dve IP adresy.
Nebo pokud by Vam provider posilal ospf data aby jste si ji mohl
budovat dynamicky a v pripade pripojeni k druhemu si nasadit staticky
default ... Nic moc .

>  vytacely a pokladaly podle potreb..... (Jde mi jen o pripojeni www a
> newsu).

To uz bude horsi, ale s nejakym statickym seznamem adres, kdo vi, treba
by to slo .