gs -> color

Ales Vostrak sitourcz na sitour.anet.cz
Pátek Březen 27 13:54:42 CET 1998

Hanus Adler wrote:

> me to funguje spravne s device cdj550, bits per pixel=32.
>
> je myslim potreba aby to zarizeni podporovalo CMYK.

Doplnim puvodni zpravu Dana Smolika

Je to 870cxi - ma sice CMYKovy cartrige, ale ty data se musej do ty
tiskarny poustet v RGB - jinak tisne uplne debilni barvy. Navic mi
pripadne, ze to tu cernou pouziva, ale nejdriv to predtiskne purpurovou.
Nejsem si tim sice uplne jistej, ale tak nejak se to chova. Pri tisku je
pak pochopitelne mnohem pomalejsi a komtury pisma nejsou ostry.

				Bye Ala