Bezpecny Linux a neb tentokrat jeste jinak

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Pátek Březen 27 15:25:52 CET 1998

AhoJ!

> To je v rozporu s pozadavkem, aby byla ulozena v nejakem centru.
[snip]
> Pro on-line variantu jsou asi nejlepsi ta diskova pole, co umi byt
> distribuovana v prostoru (vypada to jako dve skrine (mozna i vic) spojene
> dlouhym optickym kabelem). Naklady jsou vysoke, ale odpovidaji pozadavkum.
> Jinak Linux snad sam umi nejaky distribuovany RAID po siti, ale netusim,
> jak je to dokonale.

Vykonove to nebude nic moc (spachal jsem to ja). Trik je ze se pouzije
nekolikrat network block device a pres to raid.

Delal jsem takove veci jako 2 5-ti megove soubory pres ne RAID0 a
pouzivat je jako jeden 10-ti megovy. Neni problem. Potrebujete kernel
z davova CVS-ka :-).

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).