Fax server este raz

Peter Hudak hudis na eurotel.sk
Pátek Březen 27 16:03:37 CET 1998

Zdravim.
Chodi mi faxovanie priamo z linuxu, nakonfigurovane ako tlaciaren,
faxujem cez
lpr -Pfax -J <cislo>, resp. ako cislo prijemcu pouzivam nazov suboru. Z
linuxu to ide krasne, ale ked ten fax zverejnim pomocou samby do WFW
siete, nieviem zadat telefonne cislo. Samba neprijme filename od
windowsov, subor s faxom ulozi v tvare "hostname.integer" a lpr -Pfax sa
potom snazi vytacat cislo "hostname.integer"...
Mate niekto nejaku fintu ako pouzivat balik efax aj z windowsov?
Nenasiel som ani ziaden filter, ktory by vedel z textu  spravy (ci uz
plaintext alebo PS) vycucnut telef. cislo prijemcu. Pouzivam
mgetty+sendfax z RH5 a riadill som sa Fax-HOWTO z dokumentacie.
Akceptovatelna situacia by bola, keby som vo windozoch sejvol subor ako
telef. cislo na ktore to chcem poslat a vytlacil to na sambou zdielany
fax. Potrebujem teda, aby samba zachovavala nazov suboru. Ak mate niekto
iny napad ako to rozchodit s efaxom, bol by som stastny.

vdaka

/hudis