Dva modemy

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Březen 28 08:39:12 CET 1998

Linux na p15.monet.cz pise:
: mit dva modemy, ale ke dvema ruznym providerum. Da se nejak na moji strane
: ovlivnit, ktery modem bude vyrizovat pozadavek, kdyz vim, ze jeden jede dobre
: po cechach a druhy po svete? A da se nejak rozumne zajistit, aby modemy
:  vytacely a pokladaly podle potreb..... (Jde mi jen o pripojeni www a
: newsu).

	Aby to fungovalo uplne transparentne, musel byste mit svuj vlastni
autonomni system, coz vam samozrejme nikdo neprideli - je jich ve svete
jen okolo 7000.

	Automaticke vytaceni se da delat pres diald nebo pres pppd >= 2.3.
A co se tyce rozhodovani podle domeny, to asi nejde - jedine reseni je
rozhodovat se podle IP adresy (coz by vyzadovalo znat vsechny bloky IP adres
pridelene pro domenu .cz).

	Nedokazu si predstavit, jak bych vami pozadovane reseni standardnimi
prostredky realizoval.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/