StarOffice 4.0 a RH 5.0

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Březen 30 09:42:36 CEST 1998

Podarilo se vam nekomu rozchodit vyse zminene v teho kombinaci
tak aby tam behala cestina.

Mohl by mi nekdo strucne popsat, jakou beta verzi SO jste pouzili,
pripadne na co vse se muze narazit. Na jakem HW to bezi a jak je
to pouzitelne (rychlost, stabilita). Nebo je lepsi pouzit SO 3.0.

Budu instalovat RH znamemu, tj. ziskavani novych uzivatelu. Potrebuje
internet a nejaky free kancelarsky balik (alespon textak - mozna by
mu stacil LyX, a tabulkovy proc. existuje nejaky okenkovy free s
moznosti cestiny?).

Diky za vsechny ohlasy

Pomuzete sireni linuxu.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe