UID 0 a bohove [was Re: Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu]

Stefan Simko Stefan.Simko na Slovakia.EU.net
Pondělí Březen 30 12:36:46 CEST 1998

co sa tyka konkretne roota pre sendmail a ine daemony co sa binduju na port
<1024,
vo phracku 52 bol taky patch, ktory rozvrstvuje rootove privilegia co sa tyka
tychto portov a este zopar klasickych veci... www.phrack.com/52/    tusim
co sa tyka vseobecne, aj ja som pocul o orange linux, c2 pre sunos :-), sco ...
som si isty ze by som ich nechcel pouzivat
co sa tyka debaty o uid 0 , vzdy je niekto so vsetkymi privilegiami aj ked
oficialne nie je, napr. chlapik v monterkach so srobovakom co si to otvori
Simkes