Linux a AMD K6

Petr Linke petr na novicom.cz
Pondělí Březen 30 13:36:19 CEST 1998

On Mon, 30 Mar 1998, Martin Mares wrote:

> Hello, world!

>    Jestli mne pamet neklame, tak ta K6 je rychlejsi...

Snad uz stop tomuto dotazu:
K6/200 je levnejsi nez P5/200MMX
K6 je v integeru rychlejsi cca 5-15%
P5 MMX je ve floating point rychlejsi cca 3-10%
Vysledky nejsou dle nejakych exaktnich testu, spise dle aplikaci, takze
mozna nekdo bude uvadet jine hodnoty. Nemyslim ale, ze budou moc odlisne.

Bye Petr
Petr Linke			tel.:    +420-2-6970652
Novicom s.r.o.			FAX:     +420-2-6971062
Prague, Czech republic	        E-mail: petr na novicom.cz