Slackware

Jan Hubicka hubicka na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 30 16:16:52 CEST 1998

Dobry den
Muj program XaoS ma potize na slackwarskych distribucich. Lidi pisou,
ze spadne hned po inicializaci. Z vystupu stracu a debugu jsem toho
take moc nezjistil. Vpodstate slitne na kodu:
a=malloc(sizeof(a));
if(a==NULL) return
a.prvnipolozka=0   <- tady slitne
vubec netusim proc. Mam pocit, ze to je bug compileru, protoze slackware
distribuje opatchovane gcc (napriklad podporuje -frerun-loop-opt, coz
klasicke 2.7.2.x neumi).

Proto bych Vas chtel pozadat, jestli by mi nekdo nemohl zridit docasne
konto na nejakem slackwaru pristupnem z inetu. Potreboval bych asi 10MB
na rozbaleni zdrojaku, gcc a X/curses knihovny.

Dekuju
Honza