"inkrementalni" popclient

Stepan Kasal kasal na matsrv.math.cas.cz
Pondělí Březen 30 16:25:35 CEST 1998

On 29 Mar 1998 20:43:14 +0200, Simonik Ivan <sim00iv na brno.inec.cz> wrote:
> Pouzivam ke stahovani posty popclient, ale pokazde taha celou schranku
> znova, nebot pouzivam parametr -k, abych mel i kopii na serveru (nutne to
> potrebuji). Nevite o jine verzi (nebo patchi), ktera by stahla pouze novou
> postu??

Uff. Ja bych rekl, ze odpoved na Vas problem nebude jina verze popclienta,
ale nejaka zmena ve Vasi konfiguraci. Bohuzel jste napsal malo o sve
konfiguraci.
Nekolik moznosti:

a) pouzivate-li Mercuryho na Novellu:
   Server MercuryP muze byt nastaven tak, aby:
   1) zobrazoval pres POP pouze dosud neprectene maily,
   2) stazene maily oznacoval jsko prectene, ale nemazal
   Je zjevne, ze toto nastaveni nemuze byt defaultni (beznym uzivatelum by se
   hromadily maily, aniz by o tom vedeli).
   Ale lze jej nastavit pomoci nejkeho konfiguracniho souburku, ktery umistite
   do sveho mailoveho adresare (jmeno ted nevim, ctete mguide.exe).
   Podrobnosti na vyzadani.

b) pouzivate-li schranku na Unixu, ktery nespravuji lichvari:
   co takhle udelat si dve znacky a forwardovat si postu na obe. Na jedne byste
   ji odmazaval a na druhe by zustavala.

c) nemuzete-li delat zasahy na strane pop serveru, co takhle stahnout postu do
   velkeho souboru a pak dat diff oproti souboru staremu?
   Nebo se Vam posta objevuje v ruznem poradi?

Popiste podrobneji svoji konfiguraci.
						Stepan Kasal