Netscape

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Pondělí Březen 30 16:44:30 CEST 1998

Stefan Simko wrote:

>   nemozem vydrzat!!! ja si toho opravim o hodne viac a okrem toho vyhadzem
> kopu zbytocnosti, dufam ze to bude mensie a rychlejsie... {50kB
> turbo-netscape:-)
> Simkes

Ja bych rekl, ze budou az 2.dubna, kdy vsichni vystrizlivi z mohutnych
oslav, ktere Netscape chysta.

A asi k te kompilaci bude potreba Motif, takze uz rozbijejte prasatko
a utikejte do obchodu ...

Oficialne nebudou uvolneny zdrojaky pro Linux, na ty ma exluzivni prava
Caldera, pouze pro unix obecne, su zvedavej, jak to pujde prelozit.

Jestli se dame nejak dohromady, tak muzeme vyrabet vlastni
CScape (Cesky a Slovensky netscape, podle vzoru csh).

          pk