TGUI 9600

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Úterý Březen 31 09:25:26 CEST 1998

> Nemate nekdo kartu s timto chipsetem. Mam tezke problemy rozchodit ji z
> XF86_SVGA.
>  X -probeonly probehne zpravne, ale po normalnim startu zustane jen
> cerna obrazovka, ale pri CTRL+ALT+BACKSPC se X server normalne ukonci.

Co to znamena - "probehne zpravne". X -probeonly mimo jine vypise
Dot clocks pro jednotlive video mody, takze bych se podival (nejlepe
do manualu k monitoru), jestli jsou tyto hodnoty v rozsahu Vaseho
monitoru. Pokud ano, tak bych se poohledl po nejakem novem X serveru,
ktery ma v sobe ovladac primo pro Vas chipset.
BTW: mam uplne stejny problem s chipsetem Trident 9750 (3DImage975)
na AGP slotu a zatim se mi to nepodarilo rozchodit (ani po tydenim
laborovani s Timings v /etc/XF86Config).

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library