UID 0 a bohove [was Re: Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu]

Radovan Semancik semancik na chtf.stuba.sk
Úterý Březen 31 16:49:41 CEST 1998

Stefan Simko wrote:
> co sa tyka debaty o uid 0 , vzdy je niekto so vsetkymi privilegiami aj ked
> oficialne nie je, napr. chlapik v monterkach so srobovakom co si to otvori

ide o to, ze ked niekto nemoze dostat data cez dvere, aby to neskusil po
drote
ked ma niekto pristu ku konzole, vsetky data su jeho, ale to rovno moze
odniest cely stroj ... ide o to aby niekto mohol spravovat sytem s tym,
ze (povedzme) je masina zavreta v trezore a jedine co odtail ide von je
pocitacova siet. (situacia nie az taka ziedka vo velkych podnikoch ...
niekde zatvaraju do trezorov aj tlaciarne)

--
            Radovan Semancik (semancik na chtf.stuba.sk)
                http://storm.alert.sk/semancik