hylafax a datove spojeni

Hanus Adler had na pdas.cz
Úterý Březen 31 17:00:10 CEST 1998

Dobry den,

rozchodil jsem si HylaFAX a bez problemu odesilam i prijimam faxy.
Podarilo se mi i nastavit faxgetty, aby pri detekovani datoveho
pripojeni pustilo mgetty (musel jsem si udelat link getty -> mgetty),
ale pokazde to potom spadne aniz by se objevil nejaky pozadavek na
login.

Moc se v tom nevyznam a ani se neodvazuji hadat, co jsem udelal spatne.
Pokud to nekomu chodi, rad bych si prohledl konfiguraky pro mgetty i pro
hylafax, je-li to mozne.

Dekuji,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.