Linux Trouble

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Úterý Březen 31 19:33:36 CEST 1998

Nebudu polemizovat o prvni casti i kdyz bych mohl.

> NEvite nekdo jak to co nejsnaze zrusit, neni celkem problem zitra si
> sosnout boot disk pro Linux a ten system zrekonstruovat, problem je v
> tom, ze pak budu tam kde jsem ted, ci-li s neodinstalovanym Linuxem.
> Potrebuju tedy radu, jak to LILO z MBR pekne odpalit, tedy mohl bych
> reinstalnout WIN95 a ty ho zrusi sami, ale to se mi zda prilis brutalni,
> i kdyz moznost to je.

pokud touzim po win95, tak to napravim fdisk /mbr. Ale vyhrano jeste
neni, musite zrusit partiton table, a to bud pomoci fdisk z unixu,
nebo ndd. Dosovy fdisk totiz ext2fs mazat neumi.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
bud vlastnimi schopnostmi,
anebo hlouposti jinych.