Unofficial Patches?

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Květen 1 23:03:19 CEST 1998

Martin Mares wrote:

> Zdravim,

>    SMBFS vubec neni proprietarni protokol Microsoftu (ackoliv nektere `extenze'
> [ctete: bugy] jiz ano).

No nejasnosti tam je dost. Kazdopadne s tim zacal Microsoft s Intelem
s dokumentem Microsoft Networks/OpenNET-FILE SHARING PROTOCOL v roce 87.
Dnes je SMB rafinovane prejmenovany na "Common Internet File System"
a co je asi nejdulezitejsi , predany do rukou IETF. mam pocit, ze
si s nim pohrava i nejak X/Open.

>    Co se Microsoftovic PPTP tyce, dosud mne nikdo nepresvedcil, ze to
> je k necemu rozumnemu vhodne.

No nechci ho obhajovat. To ucite ne. Potreboval bych "protunelovat"
mezi dvema sitemi. Linux<->Linux neni problem, ale neni mi jasne
jak to udelat Linux<->NT. Rad uvitam lepsi reseni :-)

S pozdravem
   Petr Snajdr