Pomaly zapis Win95 -> SAMBA

Roman Majer roman na spt.cz
Sobota Květen 2 14:24:27 CEST 1998

Dobry den,

Po mnoha laborovanich jsem prelozil a upravil SAMBU ver. 1.9.18p4 do
plne funkcniho stavu. Dokonce mi bez problemu funguje i "server mode"
s "encrypted password".

Moje konfigurace:
Slackware 3.4, Kernel 2.0.30, Pentium MMX 233, 64Mb, GCC 2723

Mam ovsem problemy se zapisem na server, zde je tabulka mych pokusu:

Kopirovani 20Mb souboru pomoci SMB protokolu:
Win95    ->    WinNT        3.30 min
WinNT    ->    WinNT        3.15 min
WinNT    ->    SAMBA    1.17 min        Tento udaj mne velice potesil :-))
Win95    ->    SAMBA    12 min        !!!!??? Tento udaj zase zklamal :-((
SAMBA    -> Win95        2.05 min

V konferenci comp.protocols.smb mi poradili experimentovat
s definici SO_RCVBUF v util.c, ale nema to na operaci zapisu z win95 vliv.

Pokud sleduji operaci zapisu "ocima a usima", server vubec nepouziva pro
operaci pamet. Jakoby kazdy dosly paket okamzite zapisoval na disk.
Mam dokonce o disk strach, nebot pracuje a "chrci" jako vztekly. Ale pouze
pri praci s Win95 klientem !!

Dekuji predem za vsechny rady, ale predem odmitam rady typu: Upravte
registry
nebo netbiosove promenne ve Win95, nebot mam na starosti pres 1000 klientu a
obchazet vsechny je nadlidsky ukol :-)) Zvlast kdyz Win95 -> WinNT funguje a
WinNT -> SAMBA.

Roman Majer.