kde je crypt?

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Sobota Květen 2 22:59:20 CEST 1998

Preju prijemny vecer!

Pri prekladu wu-ftpd-2.4.2-beta-16 na RH5 jsem skoncil na

ftpd.o: In function `pass':
ftpd.o(.text+0x156e): undefined reference to `crypt'

Pokud to chapu dobre, tak linker nemuze najit knihovnu s funkci crypt. To
me docela prekvapilo. Myslel jsem si, ze standartne v systemu musi byt.

Chtel bych se zeptat, co je potreba doinstalovat/zmenit, aby to fungovalo,
pripadne jeste lepe, jak hledat v ktere knihovne je funkce, kterou zrovna
potrebuju.

Pri te prilezitosti bych se rad jeste zeptal, jestli existuje nejaka
knihovna vyuzitelna z cecka, kde by byly funkce pro operace se soubory
jako presun, kopirovani (treba i rekurzivni), vytvareni adresaru, atp.
prijde mi, ze by to nekde mohlo byt pohromade uz udelane. (Zda se mi, ze
to neni uplne trivialni delat vzdy znovu.)

Dik,
Martin