386ka na 33.6i nestaci??

Ales Pour A.Pour na sh.cvut.cz
Neděle Květen 3 16:31:52 CEST 1998

Dobry den,
muj problem je ten, ze mi pripojeni pres modem chodi na linuxu na
pentiu, ale kdyz ho dam
do 386/40, tak se mi nepripoji - po zvednuti linky na druhe strane
chvili zmatene piska a pak to vzda.
Je to divne ale opravdu jediny zasadni rozdil mezi 2 stroji ve kterych
jsem to zkousel je rychlost. Na te 386tce jsem v zkousel i dost nizky
rychlosti modemu, vypinat kompresi apod ale bez uspechu.
Ten modem jsem nejdrive musel rochodit pod W95 a od nicj hsem ziskal
magickou sekvenci AT prikazu aby se mi spustil a fungoval i pod linuxem
(tedy na tom pentiu - AT&F&E1V1Q0&C1&D2S90=47 ATS70=60S30=&K3BX3 ;-)
Nesetkkali jste se nekdy nkdo s podobnym problemem?
Diky,
	Ales