seznam domen cz

Neděle Květen 3 19:21:43 CEST 1998

>    Nebo ftp://ftp.eunet.cz/pub/nic/cz/hostcount/cz.output -- to je presne
> vystup z prikazu host.

No jo, jenze tam nejsou prave rozvinuty domeny tretiho stupne.
Bude tam hiedu.cz, ale ze je pod tim schovanych 10+ skol, to uz tam neni.
Nejsme jedini, kdo ma domenu treti urovne. Navic od Kolare jsou tam
vypichnuty WWW servery, pokud je domena ma, to vsechno v HTML forme
+ jmeno organizace, vyhledavani, hledani podle datumu (tj. napriklad stav
pred 3 mesici).

Je to udelane opravdu hezky:

     http://www.cesnet.cz/cz/sites/

Pripisuju si trestny bod.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution