"pruchozi" editor

Tomas Vasko vasko6 na kepler.fmph.uniba.sk
Neděle Květen 3 21:11:09 CEST 1998

zdravim;

> nevim co pouzivas za klon "vi" (ja pouzivam elvis - vim se mi nelibi),
preboha preco? nic proti elvisovi, je druhy najlepsi, ale vim je lepsi.

> ale elvis
> ma vizualni oznacovani radku.
to ma samozrejme aj vimko. vim ma dokonca aj "stvorcove" oznacovanie -
- stlacis ctrl-v v command mode a oznacujes obdlznikove oblasti.
myslim ze to elvis nema, aspon vo verzii 1.8 (dvojku tu nemam)

> zmacknes velke V a pak se posuvas kam chces (treba pomoci /RE)
> pak zmacknes ":" (dvojtecku) a jsi v ex-modu.
>
> Postup dal jiz jiste znas

ked sme pri tych vylepseniach, ono to ide aj bez ex modu - staci
po vyznaceni stlacit !, a napisat meno filtra

                                                  tomas