386ka na 33.6i nestaci??

Pondělí Květen 4 01:24:56 CEST 1998

> No 386 asi 33.6 opravdu utahnout nemusi, ale zvlastni je, ze pada
> hned pri spojovani. Spise nez na to, ze je to 386 bych sazel na
> spatny UART. Mozna by to spravila jina portokarta.

Mam 33.6 interni modem v 386DX/40. Funguje dobre, jen kdyz pri downloadu
zacne stroj swapovat (napriklad spusteni Netscape nebo X - swapuje vlasne
vzdycky, kdyz se neco deje), dramaticky poklesne prenosova rychlost (na
chvilicku). Myslim, ze PC nestiha odebirat z portu. Externi se starymi
porty na plnou rychlost 33.6 asi nikdy nepojede. Kazdy dobry modem si
hlida rychlost linky k pocitaci a nenavaze spojeni s rychlejsim spojenim,
nez muze data sypat z/do PC. Ja bych to videl na spatny handshake (kabel
nebo vubec cely svab, jak je uvedeno nahore, nastaveni portu Linuxu -
zkuste setserial /dev/ttyS1, ...). Ze by se protejsi strana zdrahala
klesnout s rychlosti prilis nizko, to se mi nezda :-)

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution