ext2 - problemy

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Květen 4 07:23:40 CEST 1998

Michal Vadila wrote:

> Znovu o EXT2 filesystemu .....
>
> Opatovne sa mi stalo, ze pocas normalnej prevadzky t.j. nedoslo ani raz
> k nekorektnemu rebootu mi e2fsck zahlasil more chyb vo filesystemu.
Mam podobnou zkusenost. Pri obcasnem nucenem fsck (max count reached) mi
to taky zcela nesmyslne hlasi ztracene fragmenty a dalsi poskozeni.
Samozrejme mi k padu systemu nebo nekorektnimu vypnuti nikdy nedoslo.
(pracuji na RH5.0 nekdy od unor/brezen, mam 486, IDE 2GB, 20MB RAM).

> pretoze za roky pouzivania sa mi na FAT systeme este nic nestratilo,
> kym na ext2 sa bojim ulozit akekolvek data lebo som uz prisiel
> o dost.
Ja si myslim, ze jsem zatim (tuky tuk na drevo) o zadna data neprisel.
Vse funguje jako driv. Mam dojem, ze se to projevuje jako chyba UMBFS.
I kdyz se v manu k UMBFS (ten unix na FAT) rika, ze jde o neskodne
chybicky, ja jsem to zkousel na trech pocitacich a pokazde jsem musel
reinstalovat cely DOS a Wokna. Ale to je asi o necem jinem.

> Hladam touto cestou niekoho kto ma ten isty problem (to, ze nie som
> sam viem urcite) a kto na to prisiel co s tym.
Bohuzel jsem neprisel na to, co s tim. Myslel jsem si, ze to muze byt
problem kernelu (mam 2.0.32), ale ty pouzivas 2.0.33 a mas problem
stejny
nebo horsi nez ja. Tak nevim.

> Uvital by som keby mi niekto poradil ako zmazat subory v lost+found
To nevim, ja to muzu smazat pres prikaz rm.

Zacinam mit podezreni na glibc, ale zatim jsem nemel odvahu upgradovat.
Navic jsem nikde o nicem podobnym necetl - az ted :-(

--

 That's all, folks.
 Robert Follner