"pruchozi" editor

Richard Sputa ric na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Květen 4 10:00:00 CEST 1998

>preboha preco? nic proti elvisovi, je druhy najlepsi, ale vim je lepsi.

tak zkus v tom svem slavnem vim napsat radek zmacknout enter a pak
zmacknout backspace - schvalne jestli se ti kurzor vrati na predchozi
radek
elvis - ano
vim   - ne

>to ma samozrejme aj vimko. vim ma dokonca aj "stvorcove" oznacovanie -

stvercove oznacovani je pekne (elvis ho myslim neumi) - nikdy jsem ho
nepotreboval tak si tim nejsem jisty

>ked sme pri tych vylepseniach, ono to ide aj bez ex modu - staci
>po vyznaceni stlacit !, a napisat meno filtra

toto samozrejme umi i elvis dale pak: < > : !  \  y d ...

Richard