Cestina pod Linuxem

Pavel Pelc Pavel.Pelc na lit.ul.ds.mfcr.cz
Pondělí Květen 4 10:48:13 CEST 1998

Prosim, abych nebyl vazenymi ucastniky teto konference ihned
kamenovan za pro ne urcite jiz davno vyresenou zalezitost se
kterou se opovazuji obtezovat:

Marne jiz delsi dobu hledam uceleny navod jak implementovat
cestinu do Linuxu. Konkretne tu mam Slackware 3.2, kernel
2.0.33 a potrebuji se z Linuxu připojovat na AIXovy server,
ktery komunikuje plne v ISO 8859-2. Jeste bych se jakz takz
dokazal vyporadat se zobrazenim ale s klavesnici se nechytam.
Pokud tedy neco takoveho existuje, prosim dejte mi vedet,
pokud ne, asi by bylo vhodne neco takoveho vytvorit.

omezeni: jako pracovnik statni spravy nemam pristup na web (mimo st.
spravu), takze bych uvital nejaky odkaz na ftp server, kam se diky
ftpmailu dostanu.

Predem dekuji za kazdou zpravu, ktera mi umozni vyse uvedeny problem
vyresit.

Pavel