jak nastavit emulaci vt320 na linux console nebo nxtermu

Pondělí Květen 4 11:53:04 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Richard Sputa wrote:

> potrebuju se prihlasit na server ktery podporuje pouze par terminalu
> nejlepe se mi hodi "vt320".
[...]
> editovat termcap nebo terminfo databazi na serveru nemuzu
> vytvoril jsem si vsak odpovidajici termcap a terminfo pro vt320 na svem
> stroji

To je houby platne, protoze by to melo byt presne naopak: termcap/terminfo
k xtermu ci konzoli na tom serveru. Ony totiz tyhle zaznamy nepopisuji
jak se ma terminal chovat, ale jak ho maji programy ovladat.

Tady pomuze jen specialni terminalovy program (neco jako xterm, ale
emulujici treba vt320).