terminal wyse120

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Květen 4 14:34:03 CEST 1998

Hanus Adler wrote:

> podarilo se mi rozchodit terminal wyse120 pripojeny na Linux, ale mam
> problemy -- napriklad Midnight Commander nebo vypis adresare s barvami
> vubec nechodi. vim sice chodi, ale sipka doleva se z nejakeho duvodu
> chova jako backspace. V joe nefunguji kurzorove klavesy vubec. tcsh take
> nereaguje na sipky spravne.
No, ja jsem se kdysi davno potkal s terminalem wy120+ a tam byl ten
problem se sipkou doleva. V setupu terminalu (klavesy shift+select)
se muselo tusim v sekci keyboard nastavit, ze sipka doleva je ^W
(Ctrl-W).
Jinak mc a elm mi chodilo v poradku (zkouseno na Solarisu 4.?).

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno