386ka na 33.6i nestaci??

Zdenek Hladik hladikz na infima.cz
Pondělí Květen 4 16:08:15 CEST 1998

On Sun, 03 May 1998 14:31:52 +0000, Ales Pour <A.Pour na sh.cvut.cz>
wrote:

>Dobry den,
>muj problem je ten, ze mi pripojeni pres modem chodi na linuxu na
>pentiu, ale kdyz ho dam
>do 386/40, tak se mi nepripoji - po zvednuti linky na druhe strane
>chvili zmatene piska a pak to vzda.
>Je to divne ale opravdu jediny zasadni rozdil mezi 2 stroji ve kterych
>jsem to zkousel je rychlost. Na te 386tce jsem v zkousel i dost nizky
>rychlosti modemu, vypinat kompresi apod ale bez uspechu.
>Ten modem jsem nejdrive musel rochodit pod W95 a od nicj hsem ziskal
>magickou sekvenci AT prikazu aby se mi spustil a fungoval i pod linuxem
> [...]

Mam z jiz davne doby ruzne zkusenosti. Nekdy rychlejsi 386 nestihala a
pomala ano. Zalezi na konkretni aplikaci a take na jinych aplikacich,
ktere pouzivaji preruseni.

Obecne hodne zpomaluji W3.x, sitove ovladace rovnez. O neco lepe nez
W3.11 jsou na tom W95. Dokonce napr. 3COM v sitovych ovladacich
nekterych karet  ma moznost nastavit jak moc to uzurpuje preruseni a
ma to cejchovane primo v rychlosti modemu.

Samozrejme vse mohutne zlepsi 16550 kompatibilni UART obvod. Po
bazarech ho lze leckde jeste sehnat. ma to 16B buffer takze teoreticky
to PC ma na sosnuti bajtu az 16x vetsi cas (praktcky tak 5x dle
nastaveni zarazek v buferu.

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz na infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ