Apache user

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Pondělí Květen 4 16:17:51 CEST 1998

> nevite nekdo, jak donutit apache, aby *vsechny* sve procesy
> privlastnil zadanemu uzivateli? Direktiva User neprivlastni
> (alespon u mne) parent process, coz ma nektere neprijemne dusledky.

Jake dusledky? (neco konkretniho?)
Myslel jsem si, ze vetsinu veci dela ten nerootovky.
U me je to tak take. On me stejne potrebuje zapisovat do deniku, ktere
patri rootovi (asi by ani nebylo dobre, kdyby deniky patrily http).

Jak to je se syslogem? Muze do syslogu logovat kterykoliv proces nebo na
to potrebuje nejaka prava?

Ted me jeste napadlo, ze pro nerootovske spusteni apache by proste
stacilo, aby ho spustil jiny uzivatel nez root. Pak bude ale treba
minimalne prestavit prava deniku a direktiva User uz nebude moci fungovat.

Martin