Apache user

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Květen 4 16:22:24 CEST 1998

Martin Vysohlid wrote:

> Jake dusledky? (neco konkretniho?)

Musi ho restartovat ten, kdo ho pustil. To je docela pitome,
protoze rotaci logu musis delat jako (treba) root a ne jako http user.
Netscape server to umi.

> U me je to tak take. On me stejne potrebuje zapisovat do deniku, ktere
> patri rootovi (asi by ani nebylo dobre, kdyby deniky patrily http).

Proc? S dobrymi pravy to bude fungovat slusne.

> Jak to je se syslogem? Muze do syslogu logovat kterykoliv proces nebo na
> to potrebuje nejaka prava?

Muze

> Ted me jeste napadlo, ze pro nerootovske spusteni apache by proste
> stacilo, aby ho spustil jiny uzivatel nez root. Pak bude ale treba
> minimalne prestavit prava deniku a direktiva User uz nebude moci fungovat.

Nenabindujes porty < 1000

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+