terminal wyse120

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pondělí Květen 4 12:54:33 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Hanus Adler wrote:

> Date: Mon, 4 May 1998 11:27:04 +0200 (MEST)
> From: Hanus Adler <had na pdas.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: terminal wyse120
>
> Dobry den,
>
> podarilo se mi rozchodit terminal wyse120 pripojeny na Linux, ale mam
> problemy -- napriklad Midnight Commander nebo vypis adresare s barvami
> vubec nechodi. vim sice chodi, ale sipka doleva se z nejakeho duvodu
> chova jako backspace. V joe nefunguji kurzorove klavesy vubec. tcsh take
> nereaguje na sipky spravne.
Problem je v samotnem terminalu wyse120 a jeho kurzorovych sipkach.
Sipka vlevo skutecne posila znak backspace. Aplikace nemaji moznost
tyto dve klavesy odlisit. Podobne sipka dolu je tusim linefeet.
Resenim jest nahrat vhodnou sekvenci do klavesy a upravit termcap
a terminfo. Klavesky se daji nahrat po drate, takze je mozne tuto
sekvenci dat do inicializace terminalu.

                                    Pavel Just

> Zkousel jsem ruzne emulace -- vt220, vt100, wyse120 a dalsi ktere ten
> terminal podporuje, ale zadna nefungovala dobre. Nakonec nejlepsi je
> wyse120.
>
> Nemate nekdo zkusenosti s textovymi terminaly pripojenymi
> k Linuxu? Byl bych vdecny za jakekoli rady. Zkousel jsem se vrtat v
> terminfo/termcap, ale zatim marne.
Zkusenosti jsou vesmes dobre.