Moduloviny II.

Jaromir Koutek miri na punknet.cz
Pondělí Květen 4 19:08:29 CEST 1998

> Netusite, kde najit nejaky uceleny popis AT&T syntaxe asm.
> a instrukci i386 az Pentia?
Neco psal Honza Hubicka. Nebo dokumentace k djgpp by to mohla mit.
> Dalsi vec je pouziti instrukce "call". Napr. takto:
> 299:       e8 fc ff ff ff  call   29a <DevIoctl+7a>
> Kam ten call bude smerovat?
To je neuplne disassemblovany - musi se to udelat pres:
objdump --disassemble --reloc
Pak z toho vyleze neco jako
299:       e8 fc ff ff ff  call   29a <DevIoctl+7a>
                            29a nejaka_divna_fce
> moduly primo s HW pres PCI? Mam v tom porad trochu zmatek.
> Ten modul evidentne nepristupuje na zadny port a nejspis
> vypouziva nejakeho mapovani primo do pameti. co mohou
O tom asi bude vedet vic Martin Mares, ale jde o to, ze karta ma vymapovany
PCI config space do adresovyho prostoru CPU, treba na 0xff00000 (viz cat
/proc/pci). Nekdy se to muze mapovat navic i jinam, ale to zalezi na karte.

--
Jaromir Koutek                            miri na punknet.cz